برس هایی برای آارایش
نوشته شده توسط : علیپور

 

بهترين مارك پنكيك
شاید فکر کنید که سوای داشتن پدها و ابزار آرایشی هم کارتان پیش می رود و میتوانید با امداد دست ها، نبودن شان را در باکس جادویی آرایش و پیرایش جبران نمائید، البته در‌صورتی‌که به تندرست پوست تان اهمیت می دهید و دوست دارید که آرایشی یکپارچه و آراسته داشته باشید، این مقاله را بخوانید تا به ضرورت وجود آنان پی ببرید.
هفته طومار چشم بان: درین مقاله پیشنهادهایی برای تعیین پدهای آرایشی و گونه آن ها و طریق استعمال شان داریم. اگرچه شاید فکر کنید که سوای داشتن این ابزار آرایشی هم کارتان پیش می رود و میتوانید با امداد دست ها نبودن شان در باکس جادویی آرایش و پیرایش را جبران فرمایید، ولی در حالتی‌که به تندرست پوست تان اهمیت می دهید و دوست دارید که آرایشی یک پارچه و تر و تمیز داشته باشید، بعد از قرائت این مقاله بسته به مدل پوست و پوشاننده ای که برای زیرسازی پیرایش تان تعیین میکنید مطلقا یک کدام از اشکال آن‌ها‌را به کیف دستی تان بیش تر فرمائید.



ست براش مسواکی

اکثر زمان ها خانم ها اشکال پدهای آرایشی را بسته به نیاز و دسته میکاپی که برای فیس شان انجام میدهند در کیف اثاثیه آرایشی شان دارا هستند. هنگامی پدهای حوله ای و اسفنجی را استعمال کرده اند و هنگامی با تبلیغات ابزارهای جدیدتر وسوسه گردیده اند و تصمیم گرفتند گونه های جدیدتر و به روزتر آنان‌را برای خویش تدارک ببینند. ولی گذشته از خرید این اثاثیه بایستی کاربردشان را بدانید و آن‌ها‌را در جای خودش به عمل ببرید.

این روز ها ست های براش مسواکی را در اضافه تبلیغات و فروشگاه های آرایشی چشم ایم. شاید برای تان سوال اتفاق افتاده باشد که‌این تمامی براش به چه دردی میخورد و چرا می بایست یک همچین ستی را به جای یک پد بی آلایش تهیه و تنظیم کنیم؟ خب بایستی بگوییم که پخش کردن کرم پودر با اسفنج برای اشخاص مبتدی، فعالیت معمولی ای وجود ندارد که از عهده آن بربیایند و بتوانند به طور یکنواخت کرم پودر را روی چهره پخش نمایند، این اشخاص بهتر میباشد که از این برس های گرد حجیم به کار گیری نمایند. این برس ها به صورت مسواک بوده و پباده سازی آن برای راحتی شما در لحاظ گرفته شده‌است.

رمز آن‌ها به جهت فشرده بودن سطح پوست را یکنواخت می‌نمایند و کرم پودر مازاد جذب آن‌ها نمیشود و به نوعی در مصرف پوشاننده آیتم نظرتان صرفه جویی مینمایند. از براش های وسیع خیس برای زیرسازی پیرایش تان که دربرگیرنده کرم پودر، رژگونه و به کار گیری از پودر فیکساتور میباشد به کار گیری فرمائید. براش های میانگین برای زدن سایه و کانسیلر مطلوب می باشند و براش های کوچک برای به کار گیری رژ لب، سایه ابرو، کشیدن خط دیده و سایه استعمال می گردد.

در واقع درصورتی که از این ست ها به کارگیری می‌کنید، پکیج جامعی برای آرایش و پیرایش تان دارید. اما فضای متعددی را می‌گیرند که دیگر نمی توانید کلیه را باطن کیف دستی تان با خویش حمل نمایید. قدمت متعددی می نمایند و تا دل تان بخواهد می‌توانید آنان‌را بشورید. پس شستشو فراموش نشود. اما این ست ها از دیگر موردها گران خیس می‌باشند. پس در شرایطی‌که حرفه آرایشی را به طور ماهر دنبال میکنید آنان را تنظیم نمایید.

پد آرایشی حوله ای

خیلی از خانم ها کرم پودر را با دست ها روی فیس پخش میکنند که‌این ترفند را برای پنکیک ها نمی قدرت بهره مند شد. هر چندین به عبارتی کرم پودر هم در حالتی‌که با دست پخش فرمائید شرایط یکنواختش را روی پوست از دست میدهد و غیر وابسته از مدل ظواهر آرایش و پیرایش بدی که روی پوست ساخت میکند، بهداشتی هم وجود ندارد. پس بهتر میباشد بدون شک از پد به کار گیری نمائید.

برای انجام زیرسازی مطلوب برای ادامه میکاپ تان پدهای حوله ای یکی‌از پیشنهادهای خوب می باشند. این پدها باریک میباشند و به جهت جنسی که دارا هستند گوله گوله و خرد نمی‌شوند. میتوانید بسته ظاهرا پنکیک تان از اشکال گرد و مربعی آن به کارگیری فرمایید که با حجم مقداری که دارا هستند به راحتی باطن یک کاسه پنکیک می‌توانند جا بگیرند. سفارش دیگر این که شتسشو را فراموش نکنید و در حالتی که آن‌ها‌را سوای حفظ کننده داخل کیف اسباب و اثاث پیرایش تان میگذارید زود به زود ردوبدل شان نمایید. از حیث قیمتی هم از ارزان ترین پدها محسوب می گردند.

پدهای تخم مرغی یا این که اشکی

در شرایطی که از دوستداران به میکاپ و ابزار آرایشی باشید، مطلقا در فضای مجازی ویدیو های آرایشی را دنبال میکنید. درین ویدیو ها در هر مقطعی یک مدل خاصی از تولیدات و ابزار آرایشی به عهد و پیمان دارای شهرت مد میشود و گل می‌نماید و آن را دست هر میکاپ آرتیستی می‌بینیم. پدهای تخم مرغی یا این که اشکی صورت هم این طور بود که بین خانم ها هوا داران متعددی پیدا کردند. مال این پدها از دسته اسفنجی میباشد و به جهت فرم خاصی که دارا‌هستند میتوانند کرم پودر یا این که پنکیک تان را به کلیه اجزای فیس تان برسانند و نیازی وجود ندارد که دیگر کانسیلر تحت دیده تان را با انگشت محو نمائید.

برس پنکیک و کرم پودر

درصورتی که پنکیک جزء طلاق نشدنی کیف اسباب پیرایش تان میباشد، سفارش میکنیم این برس های کوچک را به آن طولانی تر فرمایید که به آن برس پنکیک یا این که کرم پودر میگویند. پس از پخش کردن فوم آرایشی تان با پدهای حوله ای یا این که اسفنجی و یا این که حتی سیلیکونی نوبت به استعمال از این ابزار می‌رسد. میتوانید پس از آغشته کردن این برس به پوشاننده گزینه نظرتان، آن را تحت دیده تان بکشید. حتی می‌تواند نزدیک مژه ها و کناره دیده های تان را هم به خیر و خوبی پوشش دهد.

همینطور گهگاه زمان ها شم میکنید که رنگ نصیب هایی از چهره با سایر آن هماهنگ نشده میباشد که‌این رخداد برای افرادی که از پنکیک استعمال میکنند بیش تر می افتد. برای این عمل بایستی با برس ضربه های آرامی به پنکیک بزنید و به آهستگی آن را روی نصیب هایی از رخ تان که تیره خیس میباشد به به عبارتی صورت ضربه ای بمالید.

برس های بادبزنی

بعضی وقت ها در استعمال از پنکیک یا این که کرم پودر زیاده روی میکنید و ناچار می‌شوید که با دستمال آن را نادر فرمایید یا این که حتی چهره تان را بشویید و مجدد جلوی آینه بایستید. در‌این مواقع دستمال و حوله هم می‌توانند کارتان را منش بیندازند البته مقام هایی روی پوست به جای می‌گذارند و مواد آرایشی روی پوست را به طور یکنواخت معدود نمی‌کنند.



برای این عمل هم یک ابزار آرایشی داریم که به آن برس های بادبزنی میگویند. این برس ها می‌توانند سوای این که به پیرایش تان صدمه ای بزنند اضافات کرم پودر، پنکیک، رژگونه یا این که حتی سایه ها را به صورت یکنواخت از فی مابین ببرند. رمز پهن و تختی دارا هستند و همینطور موهای معدود پشتی به آنان متصل میباشد. گهگاه حتی برای یک دست کردن پیرایش فیس هم از گونه های آن ها به کار گیری میگردد.

پد آرایشی سلیکونی/ ژلاتینی

خانم هایی که از کهنه شدن و ردوبدل زود به زود پد آرایشی شان خسته گردیده اند، میتوانند پدهای سلیکونی را استعمال نمایند. این پدها نقص‌ جذب کرم های آرایشی بوسیله پدهای ابری را ندارند و در سود با به کار گیری از آنان میتوانید در مقدار مصرفی پوشاننده آرایشی تان صرفه جویی فرمایید. همینطور از مزایای این ژلاتینی های دیدنی می شود به شستشوی شل آن‌ها اشاره نمود. مطمئنا تجربه پودر شدن پدهای ابری در اثر به کار گیری مداوم و شستشو را دارید؛ این محصول سلیکونی این جور از پدها میباشد که مقاومت آن‌ها را زیاد نموده است.

این پدها با سطح صیقلی که دارا هستند از تولید خطوط کرم های آرایشی روی فیس که برخی به جهت فساد پدها و پرز پرز شدن آن‌ها رخداد می افتد نیز پرهیز می‌نمایند. از معایب آنان هم می شود به انعطاف نادر شان اشاره نمود که ممکن میباشد در پوشش دهی بعضا نقاط چهره مانند کناره های دیده و پره های بینی با این پدها در گیر ایراد گردید. همینطور این پدها برای پوشاننده های مایع مطلوب میباشند و پنکیک ها را نمی قدرت با آن‌ها روی رخ پخش کرد.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: